Azwan Agro Enterprise SA 0176145-P

Azwan Agro Enterprise SA 0176145-P

Thursday, December 15, 2011

Lamanya tak update blog...

Alhamdulillah..setelah sekian lama tanpa sambungan internet, skrg baru dpt "beronline" semula...saya sebenarnya sudah berpindah dlm 2 bulan ke rumah baru di klang. rumah yg saya sewa selama 5 tahun lebih di shah alam akhirnya telah ditinggalkan....

Kebetulan pula, isteri saya baru saja melahirkan anak kami yg pertama...syukur alhamdulillah...pun setelah 5 tahun lebih menunggu...akhirnya kami beroleh rezeki yg tidak ternilai harganya...

Lama betul x update blog, dah dekat 6 bulan rasenya...perkembangan terkini, saya dah buat perjanjian dgn tuan tanah skrg utk jangka masa yg agak lama bagi mengembangkan ternakan puyuh saya. permohonan pinjaman saya juga telah diluluskan...skrg ni tgh tunggu tukang utk start beli barang dan mula kerja pembinaan..

Bila difikir2kan, bnyk juga kerja yg perlu dilakukan...saya pon sebenarnya agak risau memikirkan kos pembinaan yg mungkin akan melebihi pinjaman saya...itu belum dicampur dengan kos makanan dan benih lagi....rase mcm menyesal pulak sebab x buat pinjaman lebih..

Apapun, cukup x cukup...kenala saya cuba berjimat sedaya upaya....mudah2han dgn pembinaan reban baru dpt membantu meningkatkan taraf hidup saya sekeluarga dan dengannya saya dpt membantu kedua ibu bapa dgn lebih baik lagi serta membantu kaum muslimin dan muslimat yg memerlukan...insyaallah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails